Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Bankowy Fundusz Gwarancyjny rozpatruje sprawy wynikające z jego ustawowych zadań.
Skargi rozpatrywane są zgodnie z uchwałą Zarządu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego nr 71/GP/2010 z dnia 1 września 2010 r. w sprawie wprowadzenia „Instrukcji rozpatrywania skarg skierowanych do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego”.
Skargi mogą być składane w jednej z następujących form:
- na adres: Kancelaria Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4, 00-546 Warszawa
- pocztą elektroniczną kancelaria@bfg.pl
Skargi powinny zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska), od której skarga pochodzi,
- adresu (ulicy, nr domu i mieszkania, kodu pocztowego, miejscowości) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której skarga dotyczy.
Uwaga: nie udziela się odpowiedzi na skargi anonimowe.
Metryka informacji
- Podmiot udostępniający: BFG
- Za treść odpowiada: Ewa Teleżyńska
- Informację wprowadził: Ewa Teleżyńska
- Data wytworzenia: 2016-10-10
- Data publikacji: 2016-10-10
- Data ostatniej zmiany: 2019-03-12